سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمندعبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :367864
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/1/31
2:28 ع

امام علی (ع) میفرمایدسوگند بخدا که ذلیل نشد کسی که درخانه اش با دشمن جنگید.

در جنگ ویرانگر امریکائیان علیه عراق ، با نابود کردن زیر ساختهای ان کشور، ناموس مسلمانان هم لگد مال شد اما صدای هیچ مسلمانی در نیامد. به اعتقادات مردم توهین و دستور دادند تا اصل مترقی جهاد با کفار و دشمنان ، از کتابهای مسلمانان حذف و تبلیغ کردند تاهر کس دست به جهاد بزند محکوم به تروریست هست .تروریست خود ساخته ای که هرگز به هیچ کشور و شهروند غیر مسلمانی حمله نکرد.

امریکائیان مردم مظلوم اهل سنت را مدام با هواپیما های بدون سرنشین و یا اسلحه های مرگبار در افغانستان و پاکستان و فلسطین میکشد وبدنبالش در دنیا تبلیغ میکند که با تروریستها مبارزه میکنند ولی درمقابل برای اینکه شیعیان از گردونه ی کشتار محروم نشوند گروهای خود ساخته ی سلفی و وهابی را به جان انها انداخته تا شیعیان را هم به قتل رسانده تا بازهم در دنیا تبلیغ نا امنی و وحشیگری درجامعه ی اسلامی را سر دهند و تبلیغ کنند تا مردم دنیا باورشان شود که مسلمانان به کشتن همدیگر و همنوع خود بسیار اشتیاق داشته و اگر فرصت یابند دنیا را هم تسخیر خواهند کرد پس کشتن انها لازم است .

مسلمانان مامور کشتار شیعیان

به همین دلیل امریکائیان هرگز مستقیم در ریختن خون شیعیان ورود نمیکنند . در عراق هیچگاه امریکائیان به شیعیان تعرض نکرده اما ماموریت کشتار شیعیان را به خود مسلمانان داد.انها بعد از حمله به کشورهای اسلامی در شیپورشان میدمند که ما میوه ی این حملات را در ایران خواهیم چید

مسیحی و یهودی همدیگر را نمیکشند

در سوریه هم این مبارزین مسلمان هستند که بر همنوع خود تیغ کشیده در حالی که در هیچ جای دنیا ندیدیم مسیحی و یهودی همدیگر را بکشند. جریان مدرنیته و لیبرالیزم در مدت 80سال ، قبل و بعد از جنگ جهانی دوم ، حدود 175 میلیون نفر را بقول برژیسنکی کشتند و امروزانتقام ان کشته های را بنا دارند تا از اسلام و مسلمانان بگیرند.یک هلوکاست تمام عیار علیه مسلمانان با دست خودشان .

همان مسیحیتی که میگوید «« اگر به شما سیلی زدند طرف دیگر را نیز بیاورید تا سیلی بزنند این برای صلح و دوستی بهتر است »» در مواجه با مسلمانان ، در عراق و افغانستان با تانکها روی جنازه انها حرکت میکنند. امروز مسیحیت و مدرنیته ی دنیای غرب از چند جهت روی اسلام تیغ کشیدند و اسلام را به خشونت محکوم کردند و به همین بهانه و در اصل برای غارت ثروت بیکران مسلمانان به کیان و سرزمینهای اسلامی یورش اوردند.اما افکار عمومی دنیا با استمرار این جنایات به اسم مبارزه با تروریست ، با موضع گیری علیه رفتار غرب سئوال کرد که چه زمانی تروریست نابود خواهد شد. سیاست و تاکتیک عوض شد و بنا را گذاشتند تا اهدافشان توسط خود مسلمانان و پولشان دنبال شود

درسوریه به چه بهانه ای مسلملنان را میکشند

در سوریه با تغیر تاکتیک و پول های قطر و عربستان ، مسلمانان را به جان هم انداختند. به چه بهانه ای ؟ به هزاران بهانه !! برای هر گروهی که ساختار و سازمانی ساختند یک بهانه جور شد.جبهه ی النصر به اسم سلفی گری و تکفیری و سرنگونی حکومت علویان ، ارتش ازاد به اسم سرنگونی یک دیکتاتور و هر گروهی به یک اسمی !!

با حمله به افغانستان ، به زعمشان انجا را برای القاعده ای ها ناامن کردند. به ناچار القاعده را با ترفند دنیای غرب به عراق کوچ دادند و با نفوذ سرویسهای اطلاعاتی در بدنه ی رهبری القاعده وبا پشتیبانی عربستان و قطر ، در عراق با اسم القاعده ی و در سوریه ، القاعده با اسم النصر و در ایران با جندالله و در پاکستان با سپاه محمد و لشکر جنگهوی .. به جنگ مسلمانان امدند اما کدام مسلمان ؟ واضح و اشکار است !! تنها مسلمانانی که بیرق علی و اهل بیت را بدست کرفته اند.

قرار بود روزی اسرائیل با اشغال بلندی های جولان ، به سوریه حمله کند اما امروز با اسلحه ی غربی ها عده ای مسلمانان غافل را به جان ملت و دولت سوریه و حلقه ی مقاومت انداختند . دیروز افغانستان بعد عراق و امروز سوریه و حالا دوباره عراق و بعدش لبنان و انگاه بقول خودشان نوبت به ایران هم خواهد رسید

ارزوی پهن کردن فرش قرمز برای امریکائیان در ایران

در این میان و در ایران خودمان ، اندک افرادی ، با ادعای تعصبات مذهبی ، اما وام دار عربستان و قطر و وهابیت ، دلشان خوش است که قرار است چند مسلمان، زیر بیرق امریکا و اسرائیل ، نظام علوی سوریه را سرنگون ، تا نظامی با رویکردی سنی و یا خلیفه گری در شامات به حکومت برسد. انها در نهان دل ، ارزو میکنند تا روزی پای چکمه پوشان امریکایی به ایران هم باز ، تا حکومتی که به زعمشان ، حقوق اهل سنت را نادیده میگیرد سرنگون شود .

حکومتی که به نام مولا علی ، پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشته است. پرچمی که داعیه استکبار ستیزی دارد. پرچمی که قرار است تا بدست مستضعفان دنیا بر فراز قلل رفیع جهان به اهتزاز در اید.

این اندک مخالف و معاند وهابی ، ساکن ایران که چشم طمع به کمکهای مادی عربستان و قطردوخته اند ارزوی روزی را میکشند که با افتخار، فرش قرمز زیر پای چکمه پوشان امریکایی پهن و خودشان هم به نمایندگی از استکبار جهانی ، با اسلحه به جان مردم مسلمان ایران بیفتند.ارزوی روزی را دارند تا مانند سوریه عرصه را بر حکومت شیعی ایران تنگ کنند.

در عراق چه گذشت و امروز در سوریه با دست مسلمان چه میگذرد؟

امریکا درحمله به عراق بیش از 300هزار و در افغانستان بیش ا ز یک میلیون کشته روی دست مردم گذاشتند . در عراق با خیمه شب بازی صدام را برداشته و بعد اعدام کردند بعد مجددا 400بعثی را روی کار اوردند تا امروز موی دماغ دولت و مردم عراق شده و اهل سنت الانبار و موصل و ... را علیه هم کیشان مسلمان خود ، یعنی شیعیان بشورانند . در طول هشت سال حضور اشغالگران ، میلیونها بشکه نفت عراق را به یغما بردند . از 124000پیغمبر ، بیش از 50000 در عراق با اثار باستانی زیاد دفنند اما در هر دوساعت یک هواپیمای غول پیکر اثار باستانی عراق را به غارت بردند.در بدو ورود به عراق وارد استخبارات و وزارتخانه های نفت و دارایی و دفاع شده و همه ی اسناد و تجهیزات نظامی را به غارت بردند که ارزش ان اسناد بیش از میلیاردها دلار می ارزید .

درصورت پیروزی استکبار چه بلایی سر سرزمینهای اسلامی خواهد امد؟

ایا در صورت پیروزی امریکا و اذنابش در سوریه ، انها بنا نخواهند داشت تا این بلا را هم بر سر ان کشور مسلمان پیاده کنند.

انها به این همه جنایت اکتفاء نکرده و با یورش به فرهنگ و اعتقادات مردم در کشورهای عربی و افغانستان و پاکستان ، زبان انگلیسی را جایگزین زبان عربی و فارسی و اردو میکنند . ایه های جهاد در عربستان و پاکستان ، از متون درسی حذف و ان بخشی که علیه مشرکان وجود دارد با تعبیرو تفسیر خودشان ، علیه شیعیان برجسته و بخشی از جهان اسلام را محکوم به تکفیر وشرک و کشتن میکنند . مسلمانان را برای غفلت از کفار و جنایات و نقشه هایشان با دست خودشان میکشند

صدای هیچ عرب مسلمانی در نیامد؟

سلطان محمود غزنوی وقتی خواست زبان ترکی را در ایران جا بیندازد فردوسی شیرین زبان شاهنامه را سرود اما امروز اولین کسانی که به دستور بوش ، بسم الله را از اول صحبتهای خود خذف کردند عربهایی بودند که خواستگاه اسلام ازسرزمین انها بود بدون کوچکترین اعتراضی . ایا 30سال دیگر از قران اثری خواهد ماند؟ وقتی به پیامبر اسلام و قرانش توهین میشود صدایی از کسی بلند نمیشود اما کرور کرور اسلحه میخرند تا فوج فوج انسانهای بیگناه را برای سرنگونی دولت سوریه که میگویند علویست بکشند.

« ما میوه ی حمله به عراق را در ایران خواهیم چید».

از اینکه دولتی مسلمان ، اما به زعمشان علوی در کشورهای سوریه و عراق ، حاکمیت بر بر مردم را عهده دار باشد به رگ غیرت عربها و افراطیون اهل سنت برمیخورد اما اگر به اسلام و پیامبر و قران در ملاءعام بدترین توهینها شود کک مدعیان اسلام نمی گزد چرا ؟ چون از سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن دشمنان اسلام غافلند. غافل از اینکه دشمنان برای انها از درون جامعه ی اسلامی و از خودشان علیه خودشان دشمن سازی کرده و برخلاف قران ، گفته اند و ترسیم کرده اند که دشمن شماره ی یک جهان اسلام کفار نبوده بلکه این شیعیان و علویان هستند . به همین دلیل تونی بلر انگلیسی در بحبوهه حمله به عراق میگوید « ما میوه ی حمله به عراق را در ایران خواهیم چید».

عفت و غیرت مردم از بین میرود

حوصله و صبر استعمار و استکبار زیاد است . انها در هر کشوری که وارد شوند در قدم اول با تجاوز به محارم و ناموس مردمشان تغییر نژادی ایجاد میکنند. انها با ورود به هر کشوری ، خاک را و اعتقادات را و زنان و دختران را و در یک کلام عفت و غیرت را از مردم ان کشورمیگیرند و این یک استراتژیستی هست که از افغانستان شروع و در عراق ادامه و امروز در سوریه در حال اجراء و انگاه بقول خودشان وقت فرا رسیدن چیدن این میوه ها در ایران ، دمار از روزگار ناموس و اقتصاد و فرهنگ و اعتقادات و ساختارهای زیر بنایی مردم ایران در خواهند اورد.

سیستان و بلوچستان بستر حضور دشمنان قسم خورده ی اسلام

دشمن ، دشمن اسلام هست . برای او شیعه و سنی فرق نمی کند.اولین استانی هم که در صورت چیدن میوه های بعد از حمله به عراق و سوریه ، گرفتارشود ، سیستان و بلوچستان خواهد بود که متاسفانه یک عده مزدور سلفی و وهابی در زاهدان و برخی از شهر های استان ، برای چکمه های امریکائیان ، از هم اکنون فرش قرمز پهن کرده اند . همان کسانی که با اب و تاب حوادث سوریه را در تریبون نماز جمعه ی خود و سایتها و پایگاه های اینترنتی خودشان وارونه جلوه داده وتعمدا نقش امریکائیان و وهابیون و سلفی ها و تکفیری ها را در فتنه گری های افغانستان و فلسطین و عراق و سوریه نادیده گرفته و ریاکارانه از انان حمایت و ارزوی پیروزی اشوبگران را علیه حکومتهای شیعه در عراق و سوریه دارند.

برخی تریبونها و پایگاه های خبری پر از عناد با نظام

تریبونها و سایتهای این معاندان داخلی و سرپنجه های عربستان و امریکا در ایران پر از دفاع غیر منطقی از اشوبگران سوریه و عراق هست . کافیست تا مردم ، سری به خطبه های نماز جمعه ی خطیب اهل سنت زاهدان و پایگاه های اطلاع رسانی انها بزنند و بدانند که چه اجنه هایی در ایران قرار است در اینده سر پل فتنه ها به نمایندگی از امریکا و عربستان باشند.

انشاالله که این گروه کوچک افراطی بخود ایند و دین و دنیا و اخرتشان را فدای سیاستهای امریکا و عربستان نکنند.