سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :1
کل بازدید :367855
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/1/28
3:49 ع

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع خبری ساعاتی پیش با انتشار خبری از به شهادت رسیدن فرمانده کل "لواء ذوالفقار" در سوریه خبر دادند.

براساس این گزارش، «ابو شهد الجبوری» که از ابتدای شکل‌گیری "لواء ذوالفقار" فرماندهی این گردان را عهده‌دار بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت رسیده است.

خبر شهادت فرمانده عراقی لواء ذوالفقار که ساعتی پیش از سوی شبکه‌های مخالف نظام سوریه منتشر شده از سوی یکی از رزمندگان این لواء در سوریه نیز تایید شد.

وی که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ابنا اعلام کرد: ابوشهد به همراه 40 تن از رزمندگان لواء ذوالفقار در درگیری شدید با تروریست‌های تکفیری در منطقه "قنیطره" در جنوب سوریه به شهادت رسیده است.

همزمان با انتشار خبر شهادت «ابو شهد الجبوری» فرمانده کل "لواء ذوالفقار" موجی از شادمانی در پایگاه‌های خبری تروریست‌های تکفیری و مخالف نظام بشار اسد به راه افتاده است.

گفتنی است فرمانده کل لواء ذوالفقار چندی پیش و پس از به شهادت رسیدن «ابوهاجر» معاون لواء ذوالفقار در تنها گفتگویی که از وی به یادگار مانده است در پاسخ به سوال خبرنگار ابنا مبنی بر پایبندی مدافعان به مسوولیت خطیر خود تاکید کرد: ما تا آخرین قطره خون خود را فدای حضرت زینب سلام الله علیها و امام خامنه‌ای خواهیم کرد.

"لواء ذوالفقار" دومین گروه مسلحی است که برای حفاظت از مراقد مطهر اهل‌بیت(ع) در سوریه تشکیل شد.

به ترتیب از راست به چپ: شهید «ابوهاجر» مرد شماره دو "لواء ذوالفقار"? شهید «ابوشهد» فرمانده کل "لواء ذوالفقار" و «ابوعجیب» فرمانده کل "لواء ابوالفضل العباس"