سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :20
کل بازدید :368590
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/31
4:51 ع

درخواست عالم سعودی از سران عرب:به جای حمله به سوریه و یمن به داد مردم بحرین برسید

یکی از علمای بزرگ عربستان سعودی بر حمایت از مردم بحرین تاکید کرد و گفت:مقاومت و ایستادگی مردم بحرین با وجود تحریم‎های رسانه‎ای نشانه نزدیک بودن پیروزی مردم در انقلاب کرامت بحرین است.

 


به جای حمله به سوریه و یمن به داد مردم بحرین برسید

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ "شیخ حسن فرحان المالکی"  با حمایت از مردم بحرین از صبر و مسالمت آمیز بودن انقلاب مردم این کشور تقدیر کرد.

وی از سران کشورهای عربی خواست که به جای حمله به سوریه و یمن به دنبال راه حلی برای خروج از بحران فعلی در بحرین و در آغوش گرفتن بحرین باشند.

شیخ حسن فرحان مالکی در ادامه افزود: انقلاب مردم بحرین بر فرهنگ انسانی و حقوق ملت استوار است و در بین انقلابهای عربی، انقلاب مردم این کشور شکوفاترین و کاملترین آن است.

وی مقاومت و ایستادگی مردم بحرین با وجود تحریمهای رسانهای که در بحرین صورت گرفته است را نشانه نزدیک بودن پیروزی مردم در انقلاب کرامت بحرین دانست.

فرحان مالکی سرکوب وحشیانه مردم بحرین از جمله کشتار،شکنجه، بازداشت زنان، پزشکان، ورزشکاران و حقوقدانان بحرینی را محکوم و این رفتارها را "وحشت دوچندان" خواند.

شایان ذکر است شیخ حسن فرحان مالکی از محققین و پژوهشگر بنام در عربستان و دارای تالیفات بسیاری است.

فرحان مالکی در راستای فاصله گرفتن از گروه‎های تکفیری، کتاب‎هایی را در نقد سلفیان تندرو به ویژه وهابیت به رشته تحریر در آورده است که به دلیل نشر آن مورد هجوم سلفیان قرارگرفت و چندین مرتبه بازداشت شد.