سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :39
کل بازدید :368200
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/16
7:36 ص

کرمان - خبرگزاری مهر: رحیم احمدی روشن با تاکید بر ادامه راه علمی و اعتقادی فرزندش توسط جوانان ایرانی گفت: ولایت در قلب مصطفی ریشه داشت و در تمام امور خط قرمز این شهید تنها ولایت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در روز ملی فن آوری هسته ای در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر ادامه راه علم و دانش و پیشرفتهای هسته ای توسط جوانان ایرانی گفت: امروز ما خوشحالیم که گرایش جوانان ایرانی با الگو برداری از مصطفی بیش از پیش شده است و دانشگاهها به سنگر جوانان انقلابی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: مصطفی از لحاظ اعتقادی نیز زبانزد بود و دینداری و ولایتمداری فرزندم به حدی بود که رهبر معظم انقلاب شهادت وی را به تیری در قلبشان تشبیه کردند و اینجا بود که یاد حرف مصطفی افتادم که می گفت ولایت در قلب من جا دارد.
 
پدر احمدی روشن افزود: به معنای واقعی کلمه رهبر معظم انقلاب مراد مصطفی بود و فرزندم مرید ولایت و اینگونه بود که راه صحیح را پیدا کرد.
 
وی با اشاره به احترام فرزندش به پدر و مادر گفت: مصطفی نه تنها در زمینه های علمی بلکه در تمام شئون زندگی الگو بود و اینگونه بود که در نهایت جام شهادت را نوشید.
 
وی گفت: راه مصطفی و مصطفی های دیگر باید ادامه یابد و شما جوانان هستید که امروز باید این مسیر را طی کنید که در نهایت به سربلندی اسلام و انقلاب ختم خواهد شد.

91/1/23::: 11:30 ص
نظر()